Doordat u met behulp van de Geotrack applicatie altijd een overzicht heeft van de locaties van uw voertuigen is het niet langer nodig om telefonisch contact met de chauffeur van een object op te nemen om te vragen waar hij of zij zich op dat moment bevindt.
Tweeweg communicatie
Door de tweeweg communicatie tussen navigatieapparatuur in het voertuig en de Geotrack applicatie kunt u bovendien met een enkele muisklik een bericht naar het voertuig versturen en bijvoorbeeld de chauffeur naar een nieuwe locatie sturen. Lang telefoneren om is niet langer nodig: u bespaart maandelijks vele bel-uren!
Snel schakelen
Met behulp van het live objecten overzicht via de Geotrack applicatie kunt u snel bepalen wel object het dichtste in de buurt van uw klant/opdracht/spoedklus is. U hoeft geen rondjes meer te bellen, of willkeurig een voertuig te kiezen. U weet altijd en overal welk voertuig het dichtste bij is, en dus het snelste ter plaatse kan zijn. Hierdoor wordt het aantal onnodig voertuigbewegingen tot een minimum gereduceerd en dat levert u een fikse besparing op brandstofkosten op. Bovendien draagt u bij aan een beter milieu.
Alles geheel automatisch
Uw administatieafdeling hoeft dankzij de Geotrack applicatie niet langer handmatig uren-, ritten- en kilometerregistraties van uw personeel te verwerken. Al deze registraties zijn direct online inzichtelijk en kunnen bovendien in keurige rapporten gedownload worden. Het registratie werk voor uw administratieafdeling wordt minder intensief en de kans op fouten is veel kleiner: u bespaart daarom snel tientallen uren per maand aan werk.